Ügyfél neve: Interfood-Európa Kft.
Az Interfood-Európa brand
Az Interfood-Európa 2010 óta van jelen a magyar piacon és eljött az idő, hogy a külföld felé is terjeszkedjenek. Sortimentjükben több, mint 70 féle termék megtalálható. A legnagyob élelmiszer láncok beszállítói, többek között a Tesco, a Spar, az Auchan, Metro polcain lehet találkozni a termékeikkel. Az Artamax készítette a cég új arculatát, marketing és komunikációs eszközeit, újra tervezte a csomagolását a teasüteményeknek, a szeletes süteményeknek, krém desszerteknek, tortáknak piskótáknak és megtervezte a cég online megjelenését. Ezáltal a cég közel 25%-os növekedést ért el az értékesítésben.
A logónál kérés volt a Kata név használata, a tulajdonos arcképének megjelenítése és az arany használata. A XVIII-XIX. században divatos árnyképekből indultunk ki egy egyedileg tervezett betűtípussal. A külföldi megjelenéshez szintén készítettünk egy logót. Az alkategóriákat a következő módon osztottuk fel: Torták, szeletes sütemények, krémek és habok, dobozos termékek (teasütemények, félkész termékek).