Tarcal község legjobb borászai összeálltak, (Degenfeld Birtok, Majoros Birtok, Kern Pincészet, etc.) hogy a legjobb boraikból egy szelekcióval jelenjenek meg a magyar és külföldi piacokon.
A feladat a címkék és a sales koncepció megtervezése volt.
Koncepció:
Egy brand név alatt kellene összefogni Tarcal legjobb borait. Tekintettel Tarcal 1000 éves múltjára, a „HISTORY” szó lenne a brand név. A címkék történeteket mesélnek el és a hátcímkéken lehet bővebben kifejteni a dátumhoz kapcsolódó történetet. A gondolat a címkék mögött, hogy Tarcalt megszállhatták a király csapatai, jöhetett török megszállás, Habsburg uralom, Tarcal község ezekben a vészterhes időkben is folyamatosan készítette a tokaji borokat. A név erőt sugároz, múltat és szaktudást prezentál és minden nyelven érthető, könnyen megjegyezhető.
A névhez lehetne kapcsolni dátumokat és történelmi korokhoz tartozó egyszerű szimbólumokat.
Példák:
Kora középkor (1398):
– Zsigmond, királyi uradalommá teszi Tarcalt
Török megszállás (1498):
– Bevonulnak Magyarországra a török hadak és elfoglalják Tarcalt
Habsburg megszállás (1749):
– Mária Terézia kincstári szőlőskertje lesz Tarcal
Gyártási technológiák:
– Fekete, mintázott papír
– Ornamentikák vésettel dombor nyomva
– Felső képi kulcs ezüst prég, dombor nyomva
– A szövegek, felülnyomva fehérrel
– Évszámok domborral nyomva és formalakk