A Jarfood 2018-ban alakult Budapesten és 2023-ban keresték fel cégünket azzal a céllal, hogy mivel a cég megnőtt és jövőképe,
küldetése, értékei és piaca már nincs összhangban a jelenlegi márkával, így egy teljes márkaváltás lehet a megfelelő stratégiai döntés.
Teljesen új arculatot készítettünk a projekthez és elvégeztük a komplett rebranding feladatokat.
A csak természetes alapanyagokból és egészséges összetevőkből készülő saláták piaca növekvő tendenciát mutat
a 25-45 éves korosztály körében, így ezt határoztuk meg célcsoportnak a projekt során..
Grafika / design
Art Director / Project management / design: Timár András
Grafikai koncepciók: Melis Gergő
Csomagolás typográfia: Szekeres Réka
Videó
Rendező: Mr.BED Teddy
Séf: Kovács Zoltán
Food stylist: Kapolka Ágnes
Vágás: COLOR
Zenei effektek: Todd Williams
VFX: Max Tailor
Operatőr: Virág Péter
Fotózás
Koncepció / Art Director: Timár András
Fotók: Végel Dániel (www.vegeldaniel.com)
Food stylist: Kapolka Ágnes
Web
Web design & development: Vadim Ostapenko
Project feladatok:
• Logo tervezése
• A logo felhasználása és poziciója különböző felületeken
• A logo arányrendszerének bemutatása
• Kapcsolódó arculati elemek és formák
• Arculati színek és színkódok a kommunikációhoz
• Kiegészítő elemek tervezése
• Betűtípusok és typográfia
• Betűtípusok használata a kommunikációban
• Új szlogen (insight) írása
• Az elfogadott szlogen használata különböző felületeken
• Felhasználással kapcsolatos információk és szabályok
• Marketing koncepció kialakítása
• Munkaruhák tervezése a futároknak
• Professzionális fotózás
• Professzionális video anyagok készítése
• Merchandising anyagok és reklámtárgyak tervezése
• Webshop készítése (17 termék) online fizetés bekötésével
A project első lépése az új logó megtervezése volt. Ebben a lépésben több, mint 12 különböző irányt mutattunk az ügyfélnek, prezentálva különböző felületeken:
Az elfogadott logo többféleképpen használható. Akár magában, akár egy befőttes üvegben, amiben a termék megjelenik a piacon.
A színeket az ügyféllel egyeztetve választottuk ki sok-sok variáció közül.
A logó szerkesztése az aranymetszés szabályai szerint:
A végeges logo megtervezése után elkezdtük megtervezni a kapcsolódó kommunikációs anyagokat (szövegek, betűtípusok, elemek), amelyeket később fel tudunk használni a kommunikációs anyagokhoz.
A kapcsolódó és kiegészítő anyagok elkészülte után a fotók stílusát, megjelenését kellett meghatározni. Ehhez készült egy terv és forgatókönyv.
Ezek általában olyan hangulatképek, amiket az Art Director szeretne látni a kommunikációban és nagyban segíti a fotós munkáját.
Néhány werk kép a fotózásról:
Elkészült fotók a végleges anyagból. Hangulatképek és termék képeket kértünk a fotóstól mind a 17 termékről.
Hangulatképek a kommunikációs anyagokhoz:
A fotók elkészülte után már el lehetett készíteni a kiadványokat a marketing anyagokhoz:
Ezek után elkezdtük a brand videókhoz megcsinálni a terveket.
Ilyenkor elkészül egy mood board, amiből már meg lehet tervezni a forgatás lépéseit és kiszámolni, hány napos lesz a forgatás.
A brand-hez videó anyagokat készítettünk, amiket a különböző webes felületeken lehet használni a kommunikációban, de akár TV reklámként is lehet használni.
Miután az összes anyag elkészült, elkezdhettük megépíteni a weboldalt is, ami webshopként fog üzemelni: