Az elmúlt években járványszerűen emelkedik az olaszosan csengő séfek neve hazánkban.
Stefano (Pisti), Giorgo (Gyurika) a legszolidabbak közülük, de a Feles nevű
újpesti kiskocsma is Trattoria lett az elmúlt két évben.
Mert annyira megy ezeknek az olasz helyeknek, mindegyik tele van ám, úgyhogy ez a nagy business!
Tehát mit mond az egyszeri magyar ember:
– Itt van az a “piaci rés” vagy mi a l*asz, tesókám!!
Vagy: – Olasz helyet nyitunk kicsicsibém és bankot robbantunk!! – és megcsinálják.
Meg ám!
Invesztál, étlapot tervez, főz, alakít, kreatívot talál ki, ha kell a bolt oldalára és akkor meglátja,
hogy a mocskos olasznak milyen jó kis hirdetése van és megjön az ihlet és a photoshop emlékek feltörnek, mert a taxis Gabi megmutatta a múltkor és tényleg nem nagy ördöngősség!
És akkor megalkotja élete művét az Artamax által tervezett POMO D’ORO hirdetés alapján, de
ő annyira fifikás, hogy rámegy a termékekre, amiket árul, habár Szardínián a kokaint és a sárgarépát
akkor sem értem…
Az első képen emberünk grafikai munkájának az eredménye látható, a másodikon az eredeti
hirdetés, ahonnan merítette az ötletet.
Na melyiknek van olasz stílusa?:)